DET SKULLE VART EN POWERNAP..

  2010-12-07 / 00:38:12 / emelie englund /
Idag efter skolan åkte jag till Handen och mötte Niklas&Magnus, vi kollade runt lite och åt subway. Himla gott :) Sen åkte vi till Niklas och jag la mig i sängen medans Niklas pluggade och somnade, som en stock. Niklas väckte mig tre gånger och varje gång blev jag lika rädd. Haha! I 3-4 timmar sov jag och är faktist ganska trött nu med. Trodde det skulle vara omöjligt att somna, men ögonen börjar slockna nu. Whatever, vi tog det lugnt hos honom och åkte sen och mötte Elin, Tess och Johanna en stund och sen körde Niklas hem mig.

Tog en dusch och åt pommes med lövbiff, himla smaskens :) Har legat här uppe på loftet ett par timmar och min data börjar ge upp, den gör nämligen det när den är varm.. Dags för slaggen, puss o sov gott.

Bilder från i Lördags :)


Anonym

fett fina ögonbryn!

2010-12-07 @ 10:50:12
Anonym

Vad snygg blogg du har,

hhhaha kollar på lite videoklipp på dej på youtube. TJUSIGT! :*

2010-12-07 @ 17:19:33
URL: http://www.nattstad.se/Bexx.johansson
Anonym

så jävla snygg gumman

2010-12-08 @ 22:42:08
URL: http://taash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0