FÄLLER EN TÅR FÖR ER.

  2010-12-14 / 20:10:00 / deep /
Jag är trött på alla patetiska, falska jävla människor. Sånna som säger att dom "finns där" och "hjälper en". Men sen pratar bakom ryggen på en. Vad finns det för människor för tiden ? Jag kan inte ens kalla alla mina vänner jag en gång haft för vän längre. Det är helt sjukt, vissa vill jag inte ens se på, andra vill jag inte ha kontakt med och självklart finns det en del jag vill få tillbaka .
Man gör misstag i livet, det har jag också gjort. Men för många och man borde faktist börja inse när det är dags att knipa käft mellan kotorna på mig, bakom min ryggrad och mitt i nacken på mig. Jag har inte alltid vart den personen jag är idag, jag har vart en äcklig liten snorunge som snackat skit. Men en dag lär man sig. Och dit hoppas jag att alla kommer en vacker dag !


Anonym

för det första måsta jag bara säga att dina ögon dör man ju i! så jävla fina!

och för de andra, förstår jag dig, känner samma sak!

och för de tredje, kan inte du lägga in hur du sminkar dig till vardags och till fest? skulle vara superkul! tycker du sminkar dig så fint! kram på dig och hoppas allt är bra med dig!

2010-12-14 @ 22:32:12
Anonym

en tår på fingret står för att du dödat någon, HUR KUNDE DU

2010-12-16 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0