GOD JUL ALLIHOPA !

  2010-12-24 / 12:01:57 / emelie englund /

Hej och god morgon ! Har ni haft en trevligt julaftons morgon? I have, fick en liten present imorse och julfrukost. Jättemysigt, Tildisen sprang och hämtade min julklapp som låg vid braskaminen och sa på sitt lite halvt speciella språk " din jullapp" ungefär så säger hon julklapp :) Hah sötnos, hon var ivrigare än jag själv. 

Har precis tagit en dusch och ska börja fixa mig för klockan två ska vi vara hos farfar och äta julmat och umgås med familjen. Vet inte när jag uppdaterar igen, det är ju trots allt julafton så jag tror inte ni sitter  vid datan speciellt mycket heller. Men vi hörs när vi hörs, ha en super julafton. Umgås lite extra med familjen, det är dom värda efter allt slit med era julklappar :) Puss på er !



Anonym

hon är fööööör söt!

2010-12-24 @ 12:42:52
URL: http://rgina.blogg.se/
Anonym

god jul :) ♥

2010-12-24 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0