HELT OTROLIGT !

  2010-12-05 / 21:22:33 / emelie englund /
Helllou !
Igår mina kära vänner träffade jag Niklas efter jag vart barnvakt , han kom hit en stund, sen drog vi ut och han skjutsade mig till Brandbergen där jag mötte Clara, Sofie och Sofia sen kom Rommis och Linsan också. Vi drog in på någon fest och där var det lagom dött så vi drog vidare till Valla och sen Djurgårdsplan. Inget var speciellt kul så vi bestämde oss för att dra till Brandbergen och äta. Vilket vi gjorde och ja.. Det slutade med att en 40 årig gubbe kastar en kebab i huvudet på mig och hans *PIP* till fru håller på att smälla till mig. Så vi åkte hem till Romina, duschade och sov. Fyfan, inte den bästa kvällen. Sen får jag reda på en massa mer skit, vilket inte gjorde saker speciellt mycket bättre.
Aja, vissa människor borde inte få leva. Men världen är orättvis ;)


Anonym

han kasta den inte, han mula den. hans fru försökte hjälpa dej men blev kallad fitta. håll dej till den sanna historian. och varför gjorde han det då?? jo för du satt som en liten fjortis unge och kaxa och slängde ur dej rasistiska åsiker.

rätt åt dej. kanske lärt dej nu att brandbergen inte är det bästa stället att slänge ur dej rasistiska saker. tack&hej

2010-12-07 @ 17:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0