IM BACK

  2010-12-18 / 12:10:00 / emelie englund /
Nu funkar min data igen, det verkar som att alla fick virus igår/förregår. :o
Iallafall, igår var jag hemma med bror min och tog det lugnt tills mamsen kom och hämtade oss och vi handlade och åkte till Donken för middag. Sen hem och bara var med familjen, så himla mysigt. Runt sju åkte jag till akuten för att få recept. Jag behövde bara öppna käften och läkarn sa "vi har redan ett klartecken" jag hade allt sa han, prickar, svullen, var och jag vet inte vad. Hemskt! :(

Så vi fick recept, åkte till apoteket och tog ut penecillin. Redan idag känns det bättre ;)


Anonym

Jag fick också virus precis efter att jag läst att du fått virus på din dator :P

2010-12-18 @ 13:02:11
Anonym

Det är fett nice att du har börjat blogga om enn massa tips och sånt om t.ex fin hud och sånt ;) det är skit kul att läsa :D

2010-12-19 @ 15:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0