im sitting on the bus

  2010-12-07 / 18:49:56 / emelie englund /
Hellou, jag sitter på bussen oxh ska träffa en kompis sen åker jag och jobbar på brännan. Efter det träffar jag nog bästisen Niklas och sen hem och pluggar. Har matte prov på torsdag :( usch ! Men det är bara att plugga o plugga. Idag har jag förresten vart med min underbara Malin, vi gjorde kladdkaka och skulle pluggat, men det blev inte mycket av det.. aja, vi hörs senare ikväll. Puss o tack för mig :)


Anonym

hej där! jag tänkte om du kunde göra ett inlägg där du visar vilka klänningar du tycker är snygg och man kan använda på nyår, älskar din stil, och skulle vara skönt med lite hjälp! puss&kram!

2010-12-07 @ 22:19:21
Anonym

Jag har laddat upp bilder som jag har ritat på bloggen, tyck gärna till om dom!:)

2010-12-08 @ 14:59:32
URL: http://fromswe.blogspot.com
Anonym

Är så snäll så jag anmälde en falsk profil som utger sig vara dig på facebook // hugzz emelie :)

2010-12-08 @ 19:57:28
URL: http://lovelyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0