KLÄDSTÅNG

  2010-12-31 / 02:24:00 / emelie englund /
Sov som sagt hos mamsen i onsdags för att på morgonen fixa lite på rummet och ta med lite grejer. Blev faktist nöjd. Tvn ska upp bara och lite små grejer ska fixas. Äntligen fick jag bort det där jädrans skrivbordet. Det stog mest bara i vägen. Jag satt ju lixom aldrig vid det? Nu har en härlig och grym klädstång fått flytta in istället. Fick den av mormor&morfar. Gracias :)
Dock kunde jag inte "fylla" den med kläder imorse eftersom nästan alla mina kläder jag sätter på kroppen var hos fadern min eftersom det är pappa-vecka. Haha alldeles för snurrigt blev det nu. Iallafall, så den har jag fått in. Men om det blir det när allt är klart !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0