MIN GÅRDAG

  2010-12-27 / 01:16:36 / emelie englund /

Hellou, igår var jag med denna skönhet och det slutade med att vi åkte till mamsen och kollade film och sov. Efter en låång kväll sökandes efter chips.. Allt var stängt så det slutade med att vifick gå till Statoil. Tillslut när vi kom hem blev det Harry Potter och sen Surf's up :) Jätte mysigt dag verkligen .

Vi vaknade upp och tog oss till Handen för lite shopping, hittade lite smått o gott. Men inte speciellt mycket, orkar knappt gå och kolla med alla människor runt omkring som sliter i grejer som gamar. Usch ! Hem, kollade på film och sen kom mamsen o company hem efter att ha firat jul i Åre. Jag fick mina klappar och är jätte nöjd :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0