MIN VECKA

  2010-12-05 / 22:53:37 / /
Måndag - Plugga
Tisdag - Sun my bobies
Onsdag - Öppter hus.
Torsdag - Plugga
Fredag - Festa !! :)
Lördag - Partaja
Söndag - Slappa.

Såhär ser min vecka ut ungefär. Har inte planerat något med vännerna dock, så det kommer ändras. Men helgen är spikad (som alla andra helger) Och btw fick jag en komentar om att jag aldrig dricker och då är det inte kul. Jag kan säga såhär. Jag har vart på festen, utan alkohol och det har faktist varit riktigt kul. Så det är inget problem för mig. Sen dricker jag, men aldrig så att jag blir så stupfull och inte kommer ihåg, spyr osv. Har gjort det ett par gånger och har lärt mig att man skämmer bara ut sig, som en hel del gör varje helg. 

På onsdag är det som sagt öppet hus på Mediagymnasiet vilket många av er var intresserade att kolla på också. Det är mellan 15.00 och 18.00 och gymnasiet ligger i Nacka. Hoppas vi ses där ;)


Anonym

Hej!

Varmt välkommen är du in till min smyckesshop där jag säljer egengjorda smycken som är mycket eftertraktade! Hoppas du hittar något som faller dig i smaken :)

2010-12-05 @ 23:17:36
URL: http://angelicassmycken.blogg.se/
Anonym

Hej.. Vi har nyss startat en novellblogg.. Om du har lust kan du gärna kika in den, & säg görna vad du tycker..



Ha det bra, kram :)

2010-12-06 @ 21:36:17
URL: http://justindrewstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0