SKONHETSTIPS

  2010-12-19 / 13:06:07 / emelie tipsar /
En ansiktsmask sådär ibland, eller ofta kan vara riktigt skönt. Huden känns så himla mycket finare och lenare och finnar och pormaskar försvinner. Man känner sig otroligt fräsch ;) Finns lite överralt för 20 lappen !
Lösögonfransar är ju bara ett plus till festen tillexempel. Jag känner mig mycket finare med extra långa ögonfransar, dock trivs jag självklart utan också. Men det är ungefär som hårförlängning, jag skulle kunna gå runt utan förlängning. Men jag vill inte!
Istället för att få cancer vilket är en stor risk vid solarium så kan man alltid kleta in sig i Brun utan sol. Det funkar absolut, men man får inte samma färg och inte heller samma resultat. All you need is tålamod :)
Nagellack på naglarna är något extra till vardagen, en stark färg, manikyr eller något enkelt? Whatever, everything is nice !


Anonym

fett nice, tar speciellt åt mig det där med ansiktmasken. Fett smart tips! kanske därför du har så fiin hy?? : XD haha

2010-12-19 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0