SVAR PÅ FRÅGOR

  2010-12-08 / 22:28:37 / svar på frågor /
HUR LÄNGE HAR DU ANDVÄNT LÖSHÅR?
KAN DU VISA DIN FAVORIT OUTFIT?
VAD SKULLE DU GÖRA OM EN KILLE BLEV TILLSAMMANS MED DIG BARA FÖR ATT HA SEX OCH SEN BARA DISSAT DIG?
VILKEN HÅRFÄRG TYCKER DU ATT DU PASSAR BÄST I? BRUNETT ELLER BLOND! SJÄLV TYCKER JAG DU ÄR SNYGG I BÅDA MEN JAG FÖREDRAR BRUNETT! :D PUSSS!
BERÄTTA DINA FAVORIT MINNEN SOM DU HAR HAFT MED NÅGRA AV DINA NÄRMSTA VÄNNER :)
ÄR DET HÄR DIN FÖRSTA BLOGG ELLER HAR DU HAFT NÅGON INNAN?
HUR LÄNGE HAR DU ANDVÄNT LÖSHÅR?
KAN DU VISA DIN FAVORIT OUTFIT?
Löshår har jag haft sen... typ årskurs 5-6 ? Alltså i ungefär 4-5 år :)
Jag har ingen speciell favorit om jag ska vara ärlig..

VAD SKULLE DU GÖRA OM EN KILLE BLEV TILLSAMMANS
MED DIG BARA FÖR ATT HA SEX OCH SEN BARA DISSAT DIG?
Helt ärligt skulle jag nog märkt det från början, jag hade aldrig haft sex med killen om
jag visste att ha inte tyckte om mig, så redan där är jag faktist smart. Men hade jag gillat killen
och han utnyttja mig hade jag pissat på killen och lekt svår och låtsas som ingenting, life goes on ;)

VILKEN HÅRFÄRG TYCKER DU ATT DU PASSAR BÄST I? BRUNETT ELLER BLOND!
SJÄLV TYCKER JAG DU ÄR SNYGG I BÅDA MEN JAG FÖREDRAR BRUNETT! :D PUSSS!
Jag tycker att jag passar bäst i brunett, känner mig så "liten" när jag är blondin.
Så brunett är jag och kommer nog vara det nu!

BERÄTTA DINA FAVORIT MINNEN SOM DU HAR HAFT MED NÅGRA AV DINA NÄRMSTA VÄNNER :)
ÄR DET HÄR DIN FÖRSTA BLOGG ELLER HAR DU HAFT NÅGON INNAN?
Jag har varit i Rhodos med min finaste Malin och gått igenom 15 år med henne,
Jag har upplevt mycket med, både bra&dåligt med Elin H, Jag har återupptagit
kontakten med Romina efter 5-6 år, Jag har gått igenom eld och vatten med en hel
del av mina vänner. Sen har jag upptäckt att vissa av mina dåvarande vänner inte
kan kallas för vänner längre. Och vissa kan jag nu kalla för bästavän. Det är helt olika.

Jag har haft 3 bloggar innan den här :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0