SVAR PÅ TAL

  2010-12-03 / 08:03:00 / /
vad kostade din bikini ? och var ifrån köpte du den
Tar du p-piller ? Hur reagerade du på dom ? Har du sånafall gått upp i vikt av dom ? =)
är du skelögd? :o
Vart har du köpt din LV väska? :)
Är också lite intresserad av den linjen. När har den skolan öppet hus och var ligger den? :)
Tack för ditt svar, klickade hem skorna nyss. Är dom sköna att gå i. Hur är dom? :)
vart har du köpt dina svarta jeans:)?
snygga kläder, jag gillar verkligen sättet du klär dig. men kan du inte skriva varifrån dom kommer också? :)
Vad skulle du göra om en kille blev tillsammans med dig bara för att ha sex och sen bara dissat dig?
vad kostade din bikini ? och var ifrån köpte du den
Vet faktist inte, det är min mammas, den är fårn Victoria's Seecret. Köpt i USA

Tar du p-piller ? Hur reagerade du på dom ? Har du sånafall gått upp i vikt av dom ? =)
Ja det gör jag, Det fungerar bra, dock har mina bröst fått bristningar, och jag har inte gått upp speciellt i vikt, kan inte skylla allt på P-pillerna iallafall, men gå upp i vikt, det gör dom flesta .

är du skelögd? :o
Nej

Vart har du köpt din LV väska? :)
Den är inte äkta, tyvärr ! Hah köpt i Turkiet för lääänge sen!

Är också lite intresserad av den linjen. När har den skolan öppet hus och var ligger den? :)
Öppet hus någon gång i December nu, Det ligger vid Nacka strand. Kolla mer på deras hemsida: www.mediagymnasiet.se

Tack för ditt svar, klickade hem skorna nyss. Är dom sköna att gå i. Hur är dom? :)
I början är det okej, dock är dom höga (tycker jag) efter ett tag har tokigt ont kan jag ersänna ! Men jag kanske är en färsking ;)

vart har du köpt dina svarta jeans:)?
Dom är från Gina Tricot

snygga kläder, jag gillar verkligen sättet du klär dig. men kan du inte skriva varifrån dom kommer också? :)
Absolut kan jag göra det :)

Vad skulle du göra om en kille blev tillsammans med dig bara för att ha sex och sen bara dissat dig?
Helt ärligt? Jag hade kastat killen och lotsas som att det aldrig hänt. Människor är idioter och det är många sånna ute i våran fina värld just nu, tragiskt nog.


Anonym

Vad är p-piller för nått?

(GALD FÖR SVAR) Det är såå tråkigt och läsa när du svarar på frågor som man inte förstår! så vääääldigt gald om jag får svar! :)

2010-12-03 @ 17:48:21
Anonym

vad äter du för p-piller? ska nämligen skaffa och skulle va roligt om du kunde tipsa om dina?

helt galet grym blogg & sjukt söt är du! kram

2010-12-04 @ 09:29:30
Anonym

Det är neovletta va?

2010-12-04 @ 16:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0