SVAR PÅ ERA FRÅGOR

  2010-02-21 / 21:49:08 / /
är du nöjd med din och johans förhållande? Ja det är perfekt. Hur ofta shoppar du? Olika, ibland väldigt mycket och ibland inte ofta alls. Hur många klackskor har du? Ungifär 6 par kan jag tänka mig. Haha var allt jag kunde komma på,Vill också bara säga att du har sjukt bra klädstil.Och så har du världens bästa blogg.<3:) Åååh, tack så mycket, vad glad jag blir :) hur kommer du och din kille fira alla hjärtans dag ?:) ni passar väldigt bra tillsammans :D Tack så mycket, vi firade den med familjen och gick ut och åt, sen hem och myste :) Hur tog Johan de att han skulle få ta din oskulld ? Jag är nämligen det och jag vet inte hur min pojkvän kommer ta det :O Puss <3 Hur han tog det, ja du inget jag kan svara på. Vi planerade det inte direkt så han hann nog inte tänka så mycket innan. hur många besökare har du ca per dag ? :) Ungifär 600-700. hejsan emelie älskar din blogg den är bäst ingen kan slå den :D men jag undrar , vad är det bästa hos johan ? Åh tack så mycket gullis. Det bästa... hmm, allt är bra, hans omtanke, hans romantik, hans insida över huvudtaget. Det var det jag föll för... tips på hur man vet från början att killen är BRA? haha, Om han frågar om ni ska tärffas, om han börjar ta kontakt osv så är han en bra kille med intresse. Men om han är snäll vet man ju inte förnst man känner killen. visste johan att du va oskuld när ni hade sex första gången? Nej det viste han inte. tycker du att man ska berätta de eller bara "köra på"? det beror på, känns lite konstigt om man ska säga från ingenstans "jag är oskuld" men om ahn frågar så är det klart att du ska berätta, tycker jag :) svinbra blogg faktiskt. Tack så mycket :) tror du killen reagerar negativt om man är 16 och faktiskt har sin oskuld kvar? Hmm... beror helt på vilken kille det är, eller vilken sorts kille kanske man ska säga. Vissa gillar oskulder och vissa inte. Spelar ingen roll vilken ålder tycker jag. Jag bestämde mig för att förlora min oskuld med någon jag verkligen älskade, och det blev min aldeles egna och världens bästa prins. Har du naturligt platt hår eller lockigt? :) Mitt i mellan skulle jag säga faktist. Inte spikrakt och inte jätte lockigt. Lite vågigt lixom :) vad har du för mobil?? (: En Sony Ericsson T700. saknar inte du ditt blonda hår? Ibland, vill helst vara blodn på sommarn och brunett resten av året. Men jag ångrar mig ibland, det gör jag... använder du converse på sommaren? :) puss <3 Hade inte Converse förra sommarn och i år har det inte vart sommar, men i sommar ska jag definitift ha det :) Vilken är din favorit ställning? ;D Min ensak, idiot !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0