SVAR PÅ ERA FRÅGOR DEL 2

  2010-02-03 / 00:17:38 / /
-hur lång tid tar det för dig att göra iordning dig på morgonen ? (:
Runt 1 timme.
-är du allerigsk mot ngt ?
Nope, eller laktos om det gills. 
-har du ngra husdjur ?
Nej, kan aldrig hantera det där.
-vad har du för kamera ?
En liten Digital och en systemkamera :)
-vad gillar du för musik ?
Olika ;)
hur kan du vara så brun :p hardu varit utomlands senaste elle?snyggt!
Nej faktist inte, va på slarieöarna några gånger förut. Annars inget speciellt.
vart har du köpt dina skor som är långa enda upp till knät?DOM ÄR GRYMT FINA.;)
Seeeecret biatch :)
Hur ska man göra för att få kontakt med en kille? Jag är ganska bra kompis med honom men jag vet inte vad jag ska göra för att få honom intresserad av mig.
Hmm, säg till honom precis vad du känner, chansen finns att han bara vill vara kompisar i och med att ni är ganska nära. Men vem vet? Give it a try baby, berätta vad du tycker och tänker :)
Älskar din blogg!:)
Tack så mycket :)
Vad tkr du om kissie, kenza, foki typ??
Kissie: Lögnare, falsk lite bimbo. Men jävligt bra blogg, även fast jag hatar henne så mycket så älskar jag hennes blogg, just för att den är intressant och är alltid uppdaterad !
Kenza: Den snälla och duktiga. Dock tycker jag inte att hennes blogg är lika bra längre. Men har sett henne i verklighete och hon är lika söt där som på alla bilder och videos.
Foki: Följer inte hennes blogg som K&K men läser ibland just för att hon tar väldigt fina bilder. Bilder är egentligen det ända jag tittar på hos bloggar. Men ibland kan den vara mycket bra. :) Men hennes röst klarar jag inte av...
Asså tkr du själv att du är smal??
Smal&smal, beror på helt vem jag gämnför mig med. Står aldrig i spegeln och säger "gud vad smal jag är" så nej jag kan inte säga att jag tycker att jag sjäölv är smal. Men lagom !
VART BOR ELIN BREIME?
OCH DET TROR DU ATT JAG SKA SVARA PÅ?
Har du några percingar, Var?
Öronen, om dom räknas (a)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0