AVATAR

  2010-01-11 / 00:55:12 / /



varför inte 5/5 ?

Grymt bra film, grym handling och allting. Men jag var stressad hela filmer och jag hade en stor klump i magen för det är gryyyymt höga höjder och jag är så himla höjdrädd så jag mådde illa när jag satt där. Det är en scen dom klättrar upp på en, aa vad ska man kalla det. haha någonting iallafall och det dom klättrar på rör på sig och man tror att dom ska ramla och så vidare. SKa inte säga för mycket då blir det inte kul. Men om ni inte sett den och ska se den så se den i 3D, mycket bättre tror jag ;)



Anonym

utan 3D är så jävla kass!

det va dom ca 3 tråkigaste timmarna i mitt liv när jag såg den utan 3D! :o

2010-01-11 @ 06:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0