BOWLING - Johan vann

  2010-01-04 / 21:54:48 / emelie englund /

Efter jag skrev det sista inlägget kom pappa och hämtade mig och all packaning sen släppte han av mig vid Emma där jag hämtade lite grejer, blandannat min plånbok och Johans present. Sen tog jag bussen till Gullmarsplan och mötte Johan. Vi drog in till Kungshallarna och käkade och David kom också dit. Vi kilade förbi Gina Tricot och där hittade jag en kofta och ett par tights. Efter vi gått runt där ett tag drog vi till Bowlingen vid Gullmarsplan och satt och väntade på Romina den fina ;) Vi började spela och sen kom hon. Efter det åpkte vi till SLussen för att Romina skulle möta en kompis sen åkte vi hem.

Nu är jag hos älsklingen och vi ska snart titta på Paradise Hotell och mysa galet ;)
 
haha älsklingen


lite cp-bild



Carlos

du ser ut att vara latina.. men du var sjukt snygg som blondin på videobloggen på youtube ^^

2010-01-06 @ 07:34:38
URL: http://www.carloslopez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0