JAG&JOHAN

  2010-01-11 / 00:41:42 / emelie englund /

Hur ska jag börja? 3 månader och en vecka med dig och mer ska det bli eller hur är det vi har sagt? Jag minns när vi träffades första gången, det var på en fest i somras och inget mer med det. Dagen efter började vi snacka på datan och du frågade efter mitt nummer. Vi började snacka jätte mycket och träffades lite då och då med annat folk. Minns att du kom till Svartbäcken och jag och Elin skulle möta dig och två kompisar. Du sa att du hade ont någonstans kommer inte ihåg exakt vart men du behövde alvedon, ehm... ja och vi gick hem till mig mitt i natten och du fick din alvedon och vi satt på min altan och drack Pepsi Max. Runt 3 följde jag med dig till bussen och så snackade vi hela kvällen i telefon osv. Vi började träffas ensamma och sådär. (det blir 1000 m långt om jag ska skriva ut allting) vi var på g i två månader ungifär om inte mindre. Sen blev vi tillsammans ! Den 4:e oktober, fyfan va glad jag blev. 5:e oktober på min födelsedag gav du mig ett halsband där det står E <3 J och jag satte på mig det direkt. Ååh min älskling ! Btw... nu några månader efteråt får jag reda på att den där alvedonen va anledningen till varför vi tärffades den kvällen, din lilla skit du behövde inte ens den. Haha men jag är glad att du bad om det !

Varken du eller jag vet exakt hur och när vi träffades och så vidare. Men jag minns dig så väl min lilla prins, du är underbar det ska du veta. Även fast jag har mina dagar då allt inte är på topp så vet du att jag älskar dig. Även fast jag ibland vill halshugga dig så är du min, min och min älskling. Det är så skönt för vi kan prata om allt du och jag och du har stöttat mig så jävla mycket genom så mycket. Jag vet att du gör allt för mig, och jag gör detsamma för dig, det vet du ! Varken det är du och jag föralltid eller inte så kommer jag alltid bry mig och stötta dig. Du är som pricken över I. Du är vägen jag går på. Du har mitt hjärta i dina händer gubben och bevara det väl för det är nu det är helt.

Jag vill inte vara den här lilla extra "mamman" som säger till dig vad du ska göra och inte göra, men du vet att jag bara vill ditt bästa baby, det är för att jag älskar dig så jävla mycket. Jag har så sjukt mycket minnen med dig som jag aldrig glömmer. Alla gånger du stått kvar, alla gånger du sagt att jag är allt för dig, alla gånger du gjort som jag säger. Jag är så jävla stolt över dig Johan. Det här säger jag inte för att bara säga utan det kommer från mitt hjärta. Texten på din vägg är så klockrent för dig och mig. ALLT är så jävla undebrart med dig.

En sak till: I cant live without you

halsbandet (E&J syns inte där)

yeah baby

första pussbilden som togs på oss

jag älskar dig, du är det bästa som hänt mig <3

Våran låt



Anonym

hej emelie, förut var jag helt besatt av din blogg, men jag har tappat intresset för den, eftersom det ända du skriver om är vad du gör och är, och hur mkt du älskar din pojkvän och lägger ut bilder till det. kom tillbaka till gamla bloggen, vi vet nu hur mkt du älskar din pojkvän, du behöver inte lägga ut 25 kyssbilder på er varje dag.

2010-01-11 @ 16:07:46
Anonym

hejsan emelie (: , älskar din blogg :D. Jag undrar över en grej hur tycker du är bästa sättet att hitta en kille asso vad ska man göra för jag känner mej så tom inuti om du fattar vad jag menar . Snälla svara på min fråga !

kram:D

2010-01-12 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0