SVAR PÅ ERA FRÅGOR

  2010-01-12 / 00:51:45 / frågestund /
du skrattade åt mig o maria på gina ! när hon tog L på ett linne hela tiden. Och du & Emma Wall garvade, menade ni nåt illa? :D
Haha nej menade inget illa
tycker du på riktigt att alla ska vara nöjd med sitt utseende ? även cecilia ?
Varför inte? hon är nöjd i och med att hon inte ändrar på det.
tror du att killar bryr sig mycket om tjer är korta !!;)
Nej då
bruker/har du dildo?
Har ingen dildo, har pojkvän !
vad har du för betyg ?
7 VG och resten G, dock ett väldigt svagt G
tycker inte du det ser fejk ut med så lång förlängning? :p
Nej då skulle jag väll inte använda det? gosh..
när fyller du år?
5:e oktober
äter du pp?
Ja
skitbra blogg!:D
Tack så mycket ;)
vad har hänt med dig o elin hultman ? eller saao ni brukade umgås väldigt mkt förut ?
Vi har glidit isär och ja vi umgicks väldigt mycket.
hur gammal är din kille?
18 fortfarande
Hur kan du få så bra bilder när du tar kort på din mobil? Man ser verkligen vad som står och så. När jag ska ta bilder så blir det bara vitt och man ser ingenting. Vad har du för inställningar och använder du digital eller system kamera?
Den bilden där det står från Johan typ: Jag saknar dig <33 är tagen med min digitalkamera utan blixt i dagsljus
Vad tycker du om kroppsbehåring?
que?
varför började du att blogga?
sååg det som en kul grej och fastnade, fick det som ett intresse.
ska du resa nån stans 2010?
Det ska jag säkert, inget bestämt än så länge
vad ser du framemot år 2010?
Klart jag gör, precis som alla andra år
har du funderat på att byta skolan, tnkte mest att du har det svårt och så
Har funderat på det just för att jag stört mig så mycket på min klass osv. Plus att den skolan jag går i nu hjälper inte folk med svårigheten, ända alternativet är bas och det känns lite sådär.
du har skaffat längre löshår för ett tag sen và? vilken längd är det ? :D gillar din blogg
Jag tror att det är 60 cm eller mer ;)
vad väger din stortå? :O
Har faktist inte vägt den... im sorry !
Har du tänkt färga blondt hår?
I sommar
vart har du köpt dina uggs dom med en rosett bak eller vad det är. dom är iaf fett snygga :)
H&M barnavdelning
Hej! :)
Vilket Photoshop program använder du dig av? Och hur laddade du ner det, är det gratis etc.? Skulle bli jätteglad om du svarar på det! Sjukt bra blogg, har sett dig i centrum några gånger men aldrig vågat gå fram och hälsa (a)
Jag använder mig av Adobe Photoshop CS och det är inget man kan ladda ner utan köpa för ungifär 10.000. hah förstår stumpan, det är sådär. Men samla mod ;)
vilka bloggar läser du ?
Mina vänners och dom flesta kändaste.
hur fixar du inställningarna så din blogg blir bred ? snyggt :)
Minns inte och orkar inte leta just nu, påminn mig så ska jag kika efter
bra blogg (a)
Tackaaaaaar :D
har du mycke märkes väskor och kläder samt skor ?
Nja inte extremt
Skulle du gå runt i en väska, kläder, skor som är en kopia ?
Inte till vardags, har som jag minns nu en LW-bag som jag bara har mina kläder när jag åker fårn mamma till pappa och pappa till mamma. Men det skulle helt bero på hur fake väskan, kläderna eller skorna skulle se ut.


Anonym

Köp inte photoshop för 10 000 helt i onödan, finns så man kan ladda ner överalt!

2010-01-12 @ 15:50:03
emma

Hejsan! :)

Vart har du köpt din hårförlängning? Och har du clips? Vilken längd? :D

Kram på dig! :)

2010-01-13 @ 16:27:06
Anonym

och förresten, har du färgat ditt löshår många gånger? Fäster färgen? :)

2010-01-13 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0