HOS ÄLSKLINGEN

  2010-01-24 / 13:08:17 / emelie englund /

Igår vaknade jag upp hos Romina och åkte till centrum för att Romina skulle köpa lite stuff's. Senare mätte jag upp Johan och vi flängde runt lite tills vi åkte till Elin Torsler där det va lite folk och sjöng massa singstar osv. Jätte mysigt. Efter ett par timmar där åkte vi hem till Johan och fick vänta 40 minuter i Gullmars pga misshandel. Det var massa poliser och en kille låg helt sönderslagen på marken. Människor nu för tiden !?

Aja, jag och älsklingen vaknade runt 11-12 och har bara tagit det lugnt. Om några timmar ska jag kila hemmåt för att plugga lite och sådär. Vi hörs nog när jag kommer hem ;) Puss

I love you



Anonym

han ser ut att vara 95a. eller han kanske ¨är de?

2010-01-28 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0