HOS KUSINEN

  2010-01-06 / 19:08:16 / emelie englund /

Igår efter jag vart hos Johan en stund åkte jag till Romina i kylan. Det är sjukt kallt ute nu ! Iallafall hos Romina hade vi 4 tjejer lite tjejmiddag. Elin T, Romina, Linn och jag. Vi satt och snackade massa tjejsnack, åt chips och dipp osv. Jätte mysigt ! Elin åkte hem runt 11 då vi tittade på film och låg vakna till 7 imorse.

Ställde klockan på halv 1 idag för jag skulle upp och träffa kusinen Malin, och ja jag låg kvar en stund emn till sluit kom jag upp och åkte hem till henne. Jag är helt slut kan nästan somna stående. Ungifär 5 timmars sömn är inte mycket för mig, vet inte hur jag ska kunna vända på dygnet tills på fredag då jag börjar skolan. Känns hemskt.

Jag och Malle Bralle har mest suttit vid datan, sjungt lite och läst skvallertidningar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0