MAN HINNER MED ALLT

  2010-01-04 / 01:40:45 / /

Ibland vill man växa upp för fort, tycker ni inte det?

När det gäller att städa, diska, laga mat eller hjälpa till överhuvudtaget, då är man liten. Det är då man saknar blöjan som mest. Det är då man vill vara som lillebrorsan igen, 3 bast ! Men det funkar inte så...

Stor... när är man det förresten? Jag skulle nog säga 18-20 just för att det mesta har sin åldergräns på 18. Alltså, räknas man som vuxen. Tillbaka till det vi pratade om. Jag är 14 och ännu inte vuxen kan vi konstantera eller hur? Stor vill man vara när man har attityd, när man gör saker man egentligen inte får. Kort sagt: när man växer upp för fort.

Allt har börjat gå ner i åldrarna. Nu börja 10-12 åringar stå med cigg i munnen. Ännu yngre är dom som sminkar sig. Yngre och yngre super, solar solarium och så vidare. Vist jag är fortfarande liten men jag har testat på allt det där så det är inte så spännande längre.

När jag var yngre viste jag knappt var foundation var, okej jag ska vara ärlig. Jag sminkade mig med mascara i 3:an då skolan sa att man inte fick ha smink eller parfum men de var för att jag hade en syster som var äldre. Supit, solat solaium och rökt har jag också gjort, men det har vart ungifär från 11-13 jag var också liten. Om jag kunde sklle jag spola tillbaka tiden och väntat. Man hinner med det också, i promise !

jag och syster i somras



-.-

Hej Emelie. Jag stör mig verkligen på att du inte kan stava till parfym. Du skriver jämt parfum eller perfum. Jag vill bara säga att det stavas parfym .

2010-01-04 @ 11:49:44
Anonym

man kan stava olika? :o

2010-01-04 @ 12:44:24
-.-

Men va ?

Man kan inte alls stava olika. Är du helt borta?

Men om du tror de kommer du få ig i svenska lilla du.

2010-01-04 @ 19:03:04
natalie

vart är din tröja köpt? skulle bli tacksam för svar!

2010-01-06 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0