ONYTTIGT

  2010-01-17 / 18:28:58 / emelie englund /


Vaknade upp hos baby och gick ner till Konsum och köpte frukost, åt, Jag mötte Romina vid tunnelbanan och när vi kom itllbaka var Johan klar. Så jag klädde på mig och vi åkte mot stan, gick på stan osminkade både jag och Romina håret såg ut som skit också. Menmen, vi åkte till Medis och åt på Burger King och åkte sen hem till Romina och tog det lugnt. Vi viste ionte vad vi sklle göra tills det bara blev en hemmakväll. Så vi åkte till Dif och köpte godis osv. Hem och kikade film ! lite kaosad kväll både det ena och det andra gick sönder men annars var det bra ;)

Har ingen bild från igår, men såhär såg det väl ut, fast 10 gånger så mycket godis ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0