SPAGETTIKROPP

  2010-01-14 / 23:03:59 / emelie englund /

Tjenatjena, är helt slut. Va på Najaden i 3 timmar dock spenderades bara 2 timmar till gymmet och 1 timme till bubbelbadet och duschen. Jätte mysigt och skönt att vara där själv med min babyboo, innan det mötte jag upp Johan Hugo och Romina och vi åkte till Medis och köpte mina skor, I love it ;) Later åkte jag och Romina mot gymmet men stannade i Farsta på Donken, perfekt sådär innan gymmet (ehm...)

Dags för mig att börja slagga lite, men först ska jag göra massa grejer, t.ex locka håret, ta fram kläder till imorgon, hämta en glass, städa rummet, och fixa lite :) Vi hörs later <3



emilia

hejsan , följer din blogg flitigt ! älskar ditt sätt att skriva och tycker du tar mycket fina bilder !



men hade du kunnat lägga upp ett flertal bilder på hur du förändrats genom åren hade tyckt det varit kul att se ! :')

tack för en mycket bra blogg !

2010-01-16 @ 21:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0