STÄDNING

  2010-01-30 / 14:43:41 / emelie englund /

Hejsan hopsan, jag kom hem för en stund sen.

Igår skulle jag och Romina på bio som jag sa men vi kom in för sent så vi gick till Rominas pappas jobb och åt lite, satt och snackade massa i flera timmar och sen åkte vi hemmåt. Satte på en film och somnade nästan direkt. Drömde en hemsk dröm så jag vaknade 4 gånger under natten. Så kan det gå, nu är jag sjukt trött men jag hoppas det lönar sig att sova brevid älsklingen idag.

Ska städa lite och sen duscha, fixa mig och sen dra in till stan med Johan. Senare blir det bio, dags att sätta igång. Puss



Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Söt bild!

2010-01-31 @ 19:16:05
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0