SVAR PÅ FRÅGOR

  2010-01-07 / 22:49:01 / frågestund /

Vilken skostorlek har du? kram 36. vad tycker du om alla flixen i din klass: laven, evelina, emma, malin, sofia, denise, paulina, frida, sanne. Jag tycker helt klart bra på allihoppa. Alla är bra, söta och roliga på sitt eget sätt. Grymma tjejer ! kan du göra en header åt mig? Jag gör headers när jag har all tid i världen. är du nöjd med dina kompisar, asså är som äkta? Tyvärr så är inte alla det, men jag vet vilka dom är och pratar inte så öppet med dom längre. Hur gör du så att dina inlägg blir så breda? det är så snygt! :) Kolla på www.designadinblogg.se, leta runt lite så hittar du ;) hur många läsare har du ungefär varje dag. runt 600-700, olika ;) Känner du Nadine Pettersson jesper ex? Känner påstår jag inte att jag gör, men jag vet vem hon är. hur och det sägs att ni blev tighta ett tag? Haha det sägs mycket hörrudu ;) Vart har du köpt din svarta smyckeshand?! :) Hemligt :D tjänar du pengar på bloggen? Inte längre, när jag gjorde om designen tog jag bort reklamen, tycker det ser så fult ut. Men förut gjorde jag ! hur lång är du:)? Jag vet inte exakt, men runt 158. 

1.Vem är din allra bästavän?
Svarar  nog Romina på den frågan.
2.Vilcka/vem kan du lita på upp till 110%?
Malin, Romina, Johan vad jag vet
3.Tror du att det alltid kommer vara du & johan?
Man vet aldrig, men det är något jag hoppas på såklart <3
4.vilcka är dina bästavänner?
Jag har bara en bästavän
5.Vem saknar du nu?
Jag saknar min kusin Malin, just för att vi hade sån stark relation för, klart vi umgås fortarande men inte lika mycket. Jag saknar Elin Breime, Elin Torsler, Jag har glidit ifrån allihoppa.
6.Vem är din bästa kusin?
Malin
7.Kan du verkligen göra allt för din pojkvän,ALLT?
Ja
8.Hatar du nån just nu?
Ooooooh ja
9.Vill du bli vuxen?
Både ja och nej. JA för att man får göra som man vill, NEJ för att det är roligt att vara barn. Båda svaren har sina nack och fördelar ;)
10. Kan inte du blogga mer om dagarna?
Bloggar så fort jag har tid

älskar din blogg emelie, du är så otroligt fin, puss.
Glad jag blir, puss :)



sofia

vad hände mellan dig och elin breime ? hur länge har hon och hons pojkvän varit tilsamans ?

2010-01-08 @ 16:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0