TOMORROW CAN'T WAIT

  2010-01-19 / 23:31:25 / emelie englund /

Imorgon ska jag bara vara hemma, göra det jag behöver, och känner för. Har inte vart ensam hemma på jätte länge så imorgon är det dags. Jag&mamsi har kommit överens om att jag ska hem en gång i veckan just för att jag måste börja tagga ner, min mage börjar komma igång igen och det vill jag inte. Så imorgon kommer det va en sån dag där jag sätter mig på rummet, tar fram symaskinen, har ansiktsmask, lyssnar på musik, dricker tée och sitter i min mjukisdress ;)

Now you know, vi hörs imorgon bitti tror jag, börjar 8 så vi får se om jag hinner slänga in en outfit, Puss och kram, sov gott

Ungifär såhär kommer det se ut imorgon ;) yammi




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0