SVAR PÅ ERA FRÅGOR

  2010-01-31 / 23:21:36 / /
Hur fan kan du vara så vacker? ;O Aaaw, vad snäll du är. Svar på frågan... Vet inte :o har du gått på nån sport, isf vilken ? =)  Jag har gått på gymnastik sen jag var runt 4-5 år och slutade vid 11 års åldern, sen har jag dansat Street och show. din blogg e bäääääst !!!<3 Kram Tack så mycket :) hur ofta tvättar du ditt löshår? Nu när den är limmad tvättar jag den när jag duschar såklart. I och med att jag inte kan ta ut det fram&tillbaka som med vanliga clips. hur ofta behöver man tvätta det? :) Har man clips tycker jag att man ska tvätta det runt 1-2 gånger i månaden, beroende på hur mycket produkter osv man har i ;) hur har du råd med så mkt kläder ? Haha ja du, det undrar jag också ibland, jag har alltid haft pengar, går aldrig runt utan någonting alls, sen får jag pengar när jag behöver och månadspeng :) älskar din blogg :D Tack så mycket :) din rosa "jacka" som du hade i somras när du hade blondt hår, vart har du köpt den?! Ja, den som jag saknar så mycket (borta) Den kommer från JC men finns tyvärr inte kvar :(  Vad har du för vinterjacka :) Jag hatar vinterjackor så har ingen speciall, ska troligen börja använda en vit Salomon jacka, men annars har jag mest pälsjackor och skinnjacka (ja jag vet att jag har något fel i huvet) vad tycker du om lår som går ihop ? Vad ska man tycka? Man är som man är, tycker absolut inget illa om är låren går ihop. Älskar din blogg !:) Tack så mycket ;) vet din mamma och pappa om att du blivit av med oskulden ? Ja. och isåfall, blev dom arga på dig? Haha nej varför skulle dom ? ;) har du och johan ofta sex? Min ensak inte din ! vad tycker du om långa tjejer?Jätte fint. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0