LOVE ME FOR ME

  2010-01-31 / 19:57:22 / emelie englund /


Jag är inte hon du ser i tidningen
Perfekt ansikte och perfekt kropp
Kan aldrig vara någon annan än den jag är
Jag kan inte böja till dina förväntningar
Och Se till att uppfylla allas förväntningar 
Vad jag är, är vad du behöver 
Älska mig för den jag är,
Och inte för någon du vill att jag aldrig skulle vara 
För det du får är vad du ser
Och jag kan inte vara mer än vad jag är
Älska mig för mig, eller inte.

Tro inte att du ska ändra vad som finns inuti mig
Göra mig till vem du vill att jag ska vara
Kommer inte vara någon jag inte vill

Älska mig med alla mina brister
Inte för en bild av din förväntan
Älska mig för vad du ser inuti

Jag skulle aldrig göra något för att ändra dig
Eller göra dig till allt annat än den du är
Allt som jag är allt jag kan vara
Jag älskar dig för dig
Älska mig för mig



Moa

en av ashley tisdales låtar? Föredrar den engelska verionen;)

2010-01-31 @ 20:23:09
MajaAlsdal

Du är så galet vacker kvinna! + din blogg är sjukt bra! :-) kram!

2010-02-01 @ 13:03:20
URL: http://majaalsdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0