you are not worth my tears anymore

  2010-01-17 / 23:47:07 / /


Jag brukar ganska ofta ligga och tänka på, varför gråter man? Det är en enkel fråga men ett svårt och komplicerat svar. Jag gråter för att jag tänker tillbaka, på det som har hänt, jag kan ibland börja gråta för att jag är förbannad, eller för att jag har ont någonstans osv. Det är olika, men tänk så många tårar vi tjejer&killar släppt för tillexempel sitt ex, eller en vän.

Jag har mina skäl till att gråta, har gått igenom en hel del i mitt liv och kan ibland få flashbacks eller vad det nu kallas. Kan ligga i timmar och gråta, kan sitta vid matbordet och känna hur tårarna är påväg. Det är olika från person till person, vissa gårter mycket, andra lite. Jag är en storgråtare, så är det bara !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0