ZzZZzzzZ

  2010-01-04 / 02:07:56 / emelie englund /

Funderar på om jag ska börja lägga mig i sängen, är jätte trött. Har inte fått sova ut någonting detta lov. Hhaha jag har en pojkvän som alltid vaknar innan mig, klart han väcker mig. Det är inte lätt men han lyckas alltid -.- Aja, så imorgon sover jag ut, sen kommer pappa och hämtar all packning eftersom vi ska till honom imorgon. Sen fixar jag mig lite och möter upp emma för att hämta mina presenter till min älskling och sen möter jag Johan.

Senare imrogon ska vi ut och äta och bowla, just för att det är våran 3 månadersdag, självklart ska våran homie Romina baby med. Men vi hörs imorgon när jag vaknar ! Ska försöka uppdatera lite då för det lär inte bli så mycket att läsa imorgon eftersom jag är borta hela kvällen och sen ska jag sova hos älsklingen så det blir som det blir. Kanske kommer ett inlägg who know ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0