HEJ&HEJDÅ

  2010-07-30 / 01:02:39 / emelie englund /


Pissuppdatering.

Igår träffade jag Emma och vi åkte till Sebbe där Anton&Peter var. Där satt vi till 1 då vi åkte hem och sov hos mig. Imorse vaknade jag och skulle in till stan, dock var det inget stan väder direkt. Regn, regn, regn... Vad ska man göra då? När strömmen gått, förutom på vissa saker. Jo man väntar, väntar på att det ska funka sen kollar man film efter film efter film. Det gjorde jag till 8 ungifär då Niklas hämtade mig och vi åkte till Västerhaninge och tog det lugnt hos Fredde med han&Oskar.

Hemma nu iallafall och vill träffa min älskade mor som vart borta 10 dagar. NEW YORK! Gissa om jag är avis? Så henne ska jag träffa imorgon har jag tänk mig. Har också en hel del att tänka på just nu, har mina perioder. Därför försöker jag bara ha kul, tärffa mina vänner och inte tänka på det dåliga lixom.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0