NO MOBILE

  2010-07-10 / 12:52:56 / emelie englund /


Älsklingen somnade till nu när jag sitter vid datan. (Fastnar alltid så jag förstår honom) Hah! Vi ska ut lite senare och jag ska träffa lite kompisar. Medans han träffar sina. Sen möts vi ikväll och jag sover hos honom. För imorgon ska vi åka och göra någonting med hans mamiii.

Har ingen mobil som jag hoppas dom flesta vet om som vill få tag i mig. Ska få en ny så det är något knas med SIM-kortet. Därför går det inte att mobilblogga heller. Så det blir lite kass uppdatering här ett tag framöver, när jag inte sitter framför en data såklart ;) Men vi hörs när vi hörs, hoppas ni får en gryyym dag i solen. Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0