SVAR PÅ FRÅGOR

  2010-07-11 / 23:35:45 / svar på frågor /
Hej! Får du ofta höra att du ser/är äldre? Dör jag skulle inte gissa på att du faktiskt är så ung :)
Får höra det då&då.
vilka bloggar läser du? UNIKA BESökare? :)
Alla möjliga, alla som finns på min data som jag sökt på.
Vad har du för bh-storlek och vad hade du för bh-storlek för ett halv-år sedan och ett åt sedan?
halv år - 75 C
år - 70 B/C
vem är din allra bästa vän ? :)
Jag har mina närmsta och det är Elin, Elin, Malin.




du har ju ganska många vänner och du umgås ju inte med alla sådär hela tiden utan du är ju i typ perioder med typ elin och sen någon annan men blir aldrig dina andra vänner sura på dig eller nått sånt för att du inte är med dem andra typ hela tiden ? :) Dom måste förstå att jag har flera kompisar och inte bara en, sen kan vi alla umgås också. och sen så undrar jag om du har något tips på hur man kan börja umgås med en gammal bästavän igen ? för jag och min gamla bästavän började tjafsa om små saker och nu typ 3 månader senare pratar knappt med varandra . det känns jätte jobbigt för jag älskar ju att vara med henne och vi kunde verkligen prata om allt . Jag skulle nog säga att du tar kontakt emd henne bara,s kriv att du saknar henne eller något sen kan du fråga om hon har tid att träffas någon dag. btw du har grymt bra blogg ! :D Tack så mycket.  !!!
Kan du inte visa en bild från när du va blond?

om du fick välja TVÅ saker att ta med till en öde ö, vad skulle det vara?
För att överldeva skulle jag tagit med mig mat och sånna grejer, sen en data där man kan nå allt och ha något att göra. Om allt fanns där skulle jag tagit med mig mina allra käraste.
BÄÄSTA BLOGGEN SKRIVEN AV SÖTASTE TJEJEN :)
TAAAAAAAAAAACK :D
Hur många besökare har du?
Runt 600 unika
hur mycket kostar hårförlängning på glitter?
Ingen aning, köper inte min förlängning på glitter :o
är du oskuld?
Nej.
vilken förort bor du i?
Haninge.
Vilken färg tkr du är snyggast på nagellack? ;)
Färger överhuvudtaget.
Hur många har du varit tsm med?
Har inte koll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0