SVAR PÅ FRÅGOR

  2010-07-05 / 23:36:15 / svar på frågor /
Har du och johan något på G igen? ;)  
Ja, eller vi är tillsammans igen !
Vad anänder du för att bli så brun? Asså vad är de för märke osv :)
Jag använder inte brunutansol om det var det du var ute efter. Det används bara när det inte finns sol ute. Nu är det solen som gör mig brun ;)
vf gjorde du slut m johan?
Lång historia, inget jag tar upp här&inga fler komentarer om det.
jag såg ett inlägg på dig från utube typ
när du gör ett hjärta med munnen under klippet
kanske svårt att veta vilken jag menar men
va du serriös under klippet ?
ps . bra blogg :))
Haha ne jg är inte seriös på någon videoklipp så vitt jag vet :o
du är riktigt söt emelie! :)
vem tycker du bäst om kenza & kissie? :)
vad tyckte du om att kissie tog en bild från din blogg?
ha det så bra sötnos! :) pussss
Tack så mycket, Kenza är en seriösare tjej men har inte samma uppdatering osv som Kissie har. Jag tycker om Kissie för att hon är så dum i huvudet över huvudtaget. Men jag skulle nog säga Kenza. Ha det bra du med gullet.
Gillar du Justin Bieber?? Är han snygg/söt?
Har han bra röst? Osv..
Jag ÄLSKAR allt med han. Men eftersom du inte har skirvit ngt om honom, så vill jag bara höra vad du tkr?? :P
Btw, AS BRA & FIN BLOGG <3333333333
Han är ingen favorit hos mig, ingen jag beundrar eller dör för som de flesta tjejer nu för tiden, utan bara någon jag kan av slump lyssna på ibland. Hans röst är fin, men tycker fortf mest om låten han gjorde innan han blev känd som las upp på Youtube. With you

vad är din dröm ? :)
Jag vet inte riktigt faktist, får fundera på det !
* hur blev du kompis med clara och sofie?
* vad ska du göra efter grundskolan, alltså vilken linje?
* hur mycket får du i månadspeng?
kramiiiiis
Jag lärde känna Mimmi (eller känna och känna) Vi var på samma fest för ganska länge sen och bytte nummer om jag inte minns fel. Sen har jag pratat lite smått med både Mimmi&även Sofie efter. Sen tältade jag med dom härliga tjejerna för ett tag sen och vi umgicks och snackade som om vi känt varandra i flera år. Grymt skönt tjejer ;)
var bor du? :)
kramkram
I Haninge


Anonym

Ehm tack för att du inte svara på min fråga -.- patetisk

2010-07-06 @ 14:57:48
Anonym

ELLER HUR, TACK SÅ JÄVLA MKE -.-

2010-07-07 @ 17:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0