THAT'S ME BIATCH

  2010-06-10 / 19:13:53 / deep /

Jag är en sån person som bokstavligen skiter i vad folk säger, tycker och tänker. Säger någon att jag är ful rinner det av som stearin på ett stearin ljus. Skulle jag tycka något illa om mig själv skulle jag göra någonting åt det. Asså jag förstår inte problemet hos vissa människor, bry er om er själva istället för om mig?

Det kallas osäkerhet om man komenterar en annan människa och säger att hon är ful, tjock, eller smällfet. Sånt där är ett täcken på aundsjuka, jag vet att jag är fin som jag är och jag tänker fortsätta ha den inställningen. Jag tar ingen skit och låter ingen trycka ner mig. Thats it !



Anonym

Det är bra om det är sant. Jag tycker du har perfekt kropp. Men varför har du mörkt hår då, jag gissar på att du fick många negativa avundsjuka kommentarer om din hårfärg när du hade blont.

2010-06-10 @ 19:27:28
Anonym

Om jag får säga det själv, tycker jag du har en alldeles perfekt kropp ( som jag gäääärna skulle vilja sno). Och ditt utseende är också grymt fint!

2010-06-10 @ 19:36:18
URL: http://majaalsdal.blogg.se/
Anonym

DU ÄR OTROLIGT VACKER!!!!!!!!!!!!!!

LÅT INTE NÅGON ANNAN TRYCKA NER DIG,DE KALLAS AVUNDSJUKA!! DU ÄR PERFEKT SOM DU ÄR!!

2010-06-11 @ 00:05:11
Anonym

JAG VERKLIGEN ÄLSKAR DIG KROPP DU ÄR HELT PERFEKT SOM DU ÄR !!!!!!!

2010-06-12 @ 13:13:25
URL: http://busigbabe.blogg.se/
Anonym

GO GIRL!

2010-06-12 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0