THIS YEAR

  2010-06-10 / 22:20:14 / deep /

Tänk att ett år går så långsamt men ändå så snabbt. Under det här året har jag gjort/hunnit med en massa. Jag har jobbat hårt för mina betyg, jag har lärt känna mina klasskamrater ännu bättre, jag skaffade mig ett seriöst förhållande samtidigt som jag skaffade mig en hel del nya vänner&även förlorade. Jag hade mina små tjaffs vilket blivit bättre.

Nu är det 9:an som gäller, helvetes år om man säger så. Slutbetyg, Nationella, Söka gymnasium. Jag har inte den blekaste om vad jag vill bli ?! Vilken linje ska man söka in på lixom? Usch, blir helt förvirrad när jag tänker på det alltså. Men jag har ett sommarlov sen en termin på mig att tänka. Sen är jag nog ganska bestämd får man hoppas ;)

1 år kvar med er, jag får väl stå ut eller så får jag njuta så länge det varar ;) puss



Anonym

skulle du kunna tänka dig att umgås med 96or eller 97or? :) kram

2010-06-10 @ 23:29:52
Anonym

Du behöver ju inte fundera så mycket på vad du ska bli nu. Så länge du inte vill bli typ doktor så KAN du gå vad som helst på gymnasiet och ändå plugga vidare för att bli vad som helst, utom typ doktor då. No panic ;)

2010-06-11 @ 22:58:46
URL: http://lovisahej.blogg.se/
Anonym

Tja! vad heter killen i adidaströjan om det ens är adidas och hur gammal är han ? :)

kram

2010-06-12 @ 12:23:47
URL: http://destinychilds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0