MINA TANKAR

  2010-06-20 / 21:49:58 / deep /

Att försöka med någonting är något jag gjort hela mitt liv. Man kan inte göra mer än sitt eget bästa.

Jag har haft mina tjaffs med alla mina vänner, jag har tappat bort, jag har hittat tillbaka, jag har glömt&jag har kommit på. Men när jag tänker efter, det ska inte behöva vara så. Allt handlar om att ha en vilja. Har man en vilja så klarar man av allt. Jag har gjort mina val när det gäller mina vänner och killar. That's it ! Ingen kan ändra på sina val förutom du själv.

Men jag har alltid kännt att jag alltid har någonting att oroa mig för. Men idag, just nu känner jag att allt är faktist så jävla bra. Jag hade folk omkring mig som jag hatade, jag hade folk omkring mig som jag kände mig osäker med, jag hade folk runt omkring mig som tryckte ner mig. Jag hade folk runt omkring mig som var falska. Men löser man det så finns det så mycket annat man borde tänka på. Nu tänker jag mer på mig själv än på mina vänner tillexempel. Det är inte förnst nu jag insett att jag faktist vart så jävla dum i huvudet att jag skitit i mig själv och bara brytt mig om alla andra. Det är fel, men ändå inte.

Jag har det som en inställning i mitt huvud. Mår en person som står mig nära dåligt så ställer jag upp, jag försöker att ställa saker och ting till rätta. Jag försöker få människan upp på fötter igen. Jag vill lyfta upp så många. Jag vill hjälpa till, jag vill visa min omtanke som faktist finns där. För det är då jag känner att jag gjort någotning bra. Det är inte samma känsla som att få ett bra resultat på t.ex ett prov. Det är en känsla jag aldrig vill ska försvinna..

Jag har vart som en dörrmatta, en person alla trampar på. jag har hängt som en spiktavla, en person folk slänger skit på, Men jag tar inga kastade pilar, jag tar inte att någon trampar på mig längre. Istället står jag upp för mig själv och löser problemen när jag kan och vet att jag klarar det. Jag ger mig inte in i något jag vet att jag inte klarar av.

Jag har blivit sams med mina vänner som jag bråkat med, det är så jävla skönt. Jag kan va glad igen, jag kan se mig själv i spegeln och tänka "fyfan vad jag mår bra". Jag är lycklig, glad, trevlig och allt possitivt i världen !!!!!!



Anonym

g

2010-06-21 @ 09:11:15
URL: http://triis.blogg.se/
Anonym

Oj.. råkade skicka förra inlägget.. anyway.. Du tänker som mig typ, seriöst! Allt är så himla bra! Tips e att typ lägga dig ner, lyssna på musik, typ ashögt, COLLIDE - HOWIE DAY <3 O sen tänk på hur underbart allting är :)

2010-06-21 @ 09:12:57
URL: http://triis.blogg.se/
Anonym

du är stark

2010-06-21 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0