HELL

  2010-03-19 / 16:00:16 / emelie englund /

Tjenahopsan. Kom hem för någon timme sen efter issta dagen på praoen. Snart börjar helvetet! Men först ska vi njuta av helg. Ikväll ska jag, snyggingen Elin, Coolingen Johan (hennes johan) och älsklingen åka in till Heron City och bowla ikväll :) Tjihooo ! ska bli skit roligt och jag ska vinna!

Dags för mig att börja fixa mig, see you <3



Anonym

du hade alexandra först slutade umgås med henne och ni var så bra vänner tror ja för ja läste era bloggar när ni jämt var då och sen börja du kalla hon den tjejen romina din bästa vän att du älskar henne och du var aldrig med elin då vf slutade du umgås med romina ? och började med elin

ja menar inget illa men du skriver själv att man inte ska kalla nån än bäste vän och skriva en massa saker om den

2010-03-19 @ 16:41:57
Anonym

Hur klipper man ut bilden (den i den header) vet att de är ps men hur gör man de?:)

2010-03-20 @ 02:25:19
URL: http://bbiinaa.blogg.se/
Anonym

vilken maskara användar du, eller hur sminkar du dom?

kan du skriva om det i ett inlägg så jag hittar det? =)

sjukt snygga ögonfransar!

2010-03-22 @ 12:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0