NO LIFE

  2010-03-04 / 13:03:22 / emelie englund /

Vad har du för bakgrund? 
en bild på mig själv (ofc)

Ringsingnal?

On the beach

Hur mycket batteri har du kvar?
19%

Vem ringde du senast?
mamma

Vem ringde dig senast?
Elin Hultman baby

Hur många kontakter har du sammanlagt?
196

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Du får inte spy :o <3

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?

Comviq

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Hej gumman vet du någon fest eller nåt ikväll? <3

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
God natt min älskade lilla ängel, glöm aldrig att jag gör allt för dig och att jag älskar dig <3

Vad står det i ditt första utkast?
Om mitt liv fortsätter såhär kommer jag dö lycklig

Och ditt 5:e utkast?
har inget

Har du några sparade medelanden?
ja 

Har du något i utkorgen?
nej

Vad är rekord på snake på din mobil?
Finns ingen orm i min mobil.

Vem är på plats 35 i din telefonbok?
eew <3

Vad har du för kontakter som börjar på E?
Edman, eew, Elin baby, Elin, Elin Trosler, Elin Torsler hem, Ellinor, Elunb, Emelie breime, Emil Å, Erika, ernesto, Evelina, Ewmas, Exclusiivt.

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
fyrtiofemtusentvåhundraett

Vad står det i dina anteckningar?
Jag älskar dig du är mitt liv/ din eljohano <3
Du är mitt liv <33!! / Woody
&sen massa skit i skolan som jag ska komma ihåg (prov, osv)

Har du privat nummer just nu?
Haha nej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0