DAGEN EFTER

  2010-05-01 / 16:10:18 / emelie englund /

god morgon,
Gårdagen var väl sådär, haha! först ååkte jag till Romina och alla fixade sig, sen skulle jag möta några tjejer och rök vattenpipa men det regnade så jag kände inte för det. Så istället åkte jag tillsammans med Romina och company till en fest i Handen där det rent utsagt var KAOS. Haha, men vi kom ut tillslut och tog det lugnt tills Fias mamma hämtade oss och släppte av mig och Elin B i Brandbergen. Självklart skulle bussen gå efter 30 min så vi började gå. Kom hem och mötte sen en kompis :)

Vi vaknade dock för fleraflera timmar sen och kunde inte somna om. Sen bad mamma mig och syster att hjälpas åt ute. Lite saker som ska göras så det gjorde vi. Sen gick jag in och la mig i soffan och somnade till någon barnfilm på tvn. Är helt slut.



Anonym

du är skit lik heidi montag från the hills o de är inget negativt för ja tkr hon är skit snygg!

2010-05-01 @ 19:41:16
Anonym

Så jävla fin gumman!

2010-05-01 @ 22:39:12
URL: http://exclusiivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0