FETT FRÅN SYRRAN WIIIIIIEEEEE

  2010-05-23 / 20:14:40 / deep /
Tjo bräääää ! Jag vet att ni älskar emelie och hennes ben och hennes möjliga viktökning som bara är bra för henne. Alla människor föds olika och vi fick den dåliga genen i och med att vi har muskliga ben och möjligen lite större tuttar än vad ni har, HAR NI D-KUPA? VAVAVAVAVAVAVA?????? Och hörrni, om emelies blogg har blivit tråkig, varför fortsätter ni läsa den och kommentera, daaah pathetic losers! Fuck ya bitches, i know you love emelie (och mig kanske vem vet) hihihihihihihi F U!!!!!!!!!!!


Anonym

jag tänker fortsätta läsa din blogg, och jag tycker inte att den är tråkig. du har ju ett liv utanför bloggen också? men jag saknar dina söndagsuppdateringar gryymt!

2010-05-23 @ 21:53:52
Anonym

hahaha,ÆSJ!! tror du virkelig vi "digger" henne når ho er frekk og stygg mot leserene sine? xP taper!!

2010-05-24 @ 01:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0