HUR BESKRIVER JAG MIG SJÄLV? DEL 1

  2010-05-24 / 22:09:06 / deep /
Skulle nog först och främst säga att jag har otroligt kort stubin&grymt temprament. Sen kan jag hålla mig otroligt länge med att inte bli irriterad. Fast det är nog mitt största problem. Sen är jag väldigt snäll också, såklart ! Envis måste jag säga at jag är också, jag måste få det jag vill ha, jag ger mig oftast inte. Är jag bestämd så ger jag mig inte, utan då får jag det.

Jag är en sån person som tänkt för mycket på andra och för lite på mig själv. Sätter folk framför mig själv. Jag har alltid gjort det och kommer alltid göra. Dock har jag blivit bättre på att tänka mer på mig själv och mindre på andra. Jag är som ett stearinljus, allt rinner av mig. Ingenting sätter sig fast. Inget skitsnack alltså. Dock fastnar folk, för at jag är så söt, snäll och ärlig? hahah nej nu ska vi inte vara sånna. Jag är en person som vet vad som är rätt, vet inte vad fel är. Bara rätt ;)

En liten del av min beskrivning av mig själv.


Anonym

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG o: <3

2010-05-29 @ 14:28:59
URL: http://mmatildalarssons.blogg.se/
Anonym

bra blogg dålig uppdatering dock, färga dina oranga ögonbryyyyn!

2010-09-11 @ 23:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0