KEBAB

  2010-05-23 / 12:21:25 / emelie englund /

Igår åkte vi till Sågen & åt middag sen till Romina och kolla på fotbollsmatchen tillsammans med Johan och Hugo. Sen åkte vi till Gårdens bad vilket va lite sådär. Haha! Efter det till Johan och jag somnade som en stock..



Anonym

kan du inte svara på denna fråga i svar på tal? :)

hur många läsare har du ?? :) <3



älskar din blogg

2010-05-23 @ 13:15:55
Anonym

Fin blogg :)

2010-05-23 @ 16:37:26
URL: http://laleh.webblogg.se/
Anonym

usch, trodde aldrg att jag skulle säga dehär men din blogg är verkligen sämst just nu. förut uppdaterade du varenda dag minst tio gånger om dagen, och nu skriver du hur ofta då? typ tre gånger i veckan!

tycker de är väldigt ledsamt att se dina vänner försvinna en efter en också, du byter bästa vänner hela tiden. även om det inte är mitt problem så vill jag bara säga det. och säg inte att jag är avundsjuk eller något för det är jag verkligen inte.

2010-05-23 @ 17:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0