KVÄLLSINLÄGG

  2010-05-18 / 23:25:14 / emelie englund /
God kväll !

Efter en stund hos Sofia åkte jag till Vendelsö och mötte Emma. Vi satt på en bänk i solen och åt glass och pratade om allt&ingenting. Senare tog jag bussen hem och har haft värsta magknipet så plugga har inte vart speciellt intressant för mig just nu. Men ska läsa genom skiten innan jag somnar i och med att jag har prov imorgon. Bara läsa&läsa. Suck ! 3-4 prov denna vecka och 3 prov nästa vecka. JIPPI !!


Anonym

snygg bild av dig :)

2010-05-19 @ 04:05:42
URL: http://lisetorve.blogg.no
Anonym

hur många besökare har du haft efter kladdkaks-kissiegrejen? :)

2010-05-19 @ 17:50:33
URL: http://potatismos.blogg.se/
Anonym

Jag älskar din blogg! Dina bilder, det du skriver om, synd bara att uppdaterengen sjunkiit så mycket.. men förstår dig, vem har inte ett liv utanför bloggen också ;)

anywaw, keep going girl!

2010-05-19 @ 21:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0