Ledsen för jätte jätte dålig uppdateri...

  2010-05-16 / 23:01:11 / emelie englund /

Ledsen för jätte jätte dålig uppdatering, Men jag har inte vart hemma på hela dagen nästan. Vaknade upp och åkte iväg till farfar där vi åt grillat och massa gott. Sen åkte jag pappa och syster vidare in till stan för att kolla på bio. Vi såg Robin Hood som va riktigt bra faktist. Den slutade runt halv nio då åkte vi hem. Har suttit vid datan i ungefär 5 min sen skulle griniga Vickie sova (vi delar rum) så då fick jag stänga av. Ligger i sängen och är nojig inför morgondagen, har prov och kan typ ingenting i stort sätt. Men det får bli som det blir. Dags för mig att sova, vi hörs när vi hörs :) Puss



Anonym

kissie har tagit din bild där du tagit bild på kladdkakan och jordgubbarna

2010-05-17 @ 14:56:49
Anonym

Gulligt att kissie snott din bild ^^

2010-05-17 @ 15:46:11
URL: http://rekberg.blogg.se/
Anonym

Bara så du vet har Kissie tagit din bild på kladdkakan du åt till frukost om du förstår :) ville bara säga de

2010-05-17 @ 15:50:17
Anonym

Kissie har snott en bild av dig!



Kan inte kopiera in länken men inlägget som heter Just nu..!

2010-05-17 @ 16:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0