LIKA?

  2010-05-03 / 16:45:01 / emelie englund /


Jag och min syster har ingen liknad ALLS. Vårat temperament är rätt lika men jag kan lossas va glad utan att någon ser igenom mig, haha sorry syrran :) På bara den här bilden ser man att jag har större läppar, gröna/blåa ögon, annorlunda näsa, helt olika tänder (syns dock inte) .

Folk tror inte att vi är syskon, visst vi va lite lika när båda va blonda men det ändrades ju snabbt. Så himla konstigt, sen är personligheten läskigt olika. Vi gillar helt olika killar, tycker helt olika om saker som musik, kläder(en del kan vi tycka samma) osv. Jag är lik min pappa och hon mamma. Men att det kunde bli såhär mixat visste jag inte :o



Anonym

har din syster någon blogg :)

2010-05-03 @ 18:06:15
Anonym

du lägger fan inte ut bilder på mig mer utan min tillåtelse!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-03 @ 18:35:58
Anonym

det har du rätt i ;) jag är också sjukt olik min syster.. men är lik mina bröder ;)

2010-05-03 @ 21:38:01
Anonym

Jag kommer ihåg då vi var små och jag alltid kom över och sov hos er. Ni var inte speciellt lika då heller. :)

2010-05-20 @ 21:24:12
URL: http://emysredrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0