SKITSNACK&SKVALLER, GOSH

  2010-05-18 / 23:37:05 / deep /
Vad ska man säga? Jag är lycklig, skiter fullständigt i vad folk säger. Jag mår bra, jag har kul, jag lever mitt liv precis som jag vill att det ska levas. Jag säger inget mer än att folk är avundsjuka. Jag älskar min pojkvän och jag älskar mina vänner. Vad är problemet? Jävla patetiska människor och skvallerbloggar som lägger ner tid på att skriva om andras liv. Haha!

Jag tar inte åt mig utan blir bara grymt skrattretad och irriterad förövrigt. Så patetiskt !? Det hemska är att människan känner mig, eller känner någon som känner mig och haha fyfan vad människan kommer skämmas när det kommer ut. Så jävla kul också att det första inlägget på hela skvallerbloggen är skrivet om mig. Är det NU man ska slänga in citatet "I know U love me?" Hahah för det vet jag ju såklart !

Aja, ha ett bra liv bitches & skriv lite mer om mig är ni söta och lägg lite mer skit på mig. Det är bara kul, jag är som ett stearin ljus. Allting bara rinner av. You're making me famous ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0