SVAR PÅ FRÅGOR

  2010-05-28 / 17:11:54 / svar på frågor /

Tyckcker du någon i 7an i din skola klär sig snyggt isfl vem?kram Jag har faktist inte tittat speciellt mycket, men det finns ett par stycken med bra stil :) hur mår du? haha, kanske konstig fråga.. men aa :p Nej jätte sött av dig att fråga, jag mår underbart. själv då ? hur gammal var du när du börja röka? Jag var alldeles för ung. vad har du för betyg?  Sist jag fick se mina betyg (förra terminen) så hade jag alla 7 VG och resten G. Nu har jag höjt mig i ett par ämnen. Hur månge pojkvänner har du haft? Haha, sånt har jag inte koll på. En liten seecret, när jag gick i 2:an eller 3:an så kommer jag ihåg att jag hade 9 killar tror jag att det var. Jag hade en som jag vart tillsammans med otroligt länge, ett år faktist. Sen had ejag ett par på sidan om. MEn kan inte kalla det som pojkvänner.  Saknar du att vara blondin? Lite grann faktist.  Vem är din bästa tjej vän? Jag skulle nog säga Romina, sen har jag otroligt många andra vänner. Men henne litar jag på mest. Har du någonsin varit fjortis? Hahah om fjortis är att skruva mjukisbyxorna&även jeansen, oranget ansikte, platina blond och brunkräm på läpparna så ja ! Älskar din blogg! Tack så mycket ! puss vilka bloggar läser du? :) Storbloggarna och mina vänners. hur kan du vara så otroligt söt? :) sjukt bra blogg, btw :) <3 Naaaw, tack så mycket, puss på dig ! vilken bh storlek har du? bäästa bloggen<33:) 75 D. hur gammal var du när du gick på din första "riktiga" fest? Älskar din blogg ! Kommer jag faktist inte ihåg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0