SVAR PÅ TAL - my x

  2010-05-09 / 19:51:28 / /

Efter att du och johan gjorde slut, mår du inte dåligt? du skriver inte i bloggen om honom eller något.. jag har själv gått igenom samma sak, var tillsammans med min kille i 1,5 år och han gjorde slut. Var det du eller han som gjorde slut? man blir lite nyfiken.. man vill veta din historia.. kan du snälla ta och berätta lite iaf? för du älskade ju honom så mycket och så vidare och jag vet att du inte kan ha kommit över honom så lätt? på bara tre veckor..
Självklart mår jag dåligt, men det känns ändå jävligt bra. Det var egenlitgne inte jobbigt att göra slut, utan det är det som kommer efter som är det jobbiga.. Jag älskade honom, absolut ! Jag var kär i honom men det blev bara jobbigare och jobbigare. Jag tänker absolut inte sitta och berätta vad som hände och vad som blev sämre. Men jag säger ett ord svartsjuka. Då kanske folk koplar någonting iallafall. Killar är svartsjuka, fine! Det är tjejer också, men det gick över gränsen. Sen är det en hel del andra saker också.

Det var jag som gjorde slut. Varför ska du veta min historia? Har du hört hans och vill välja vilken du ska tro på eller?! Skumt.. du har inget med det att göra och lossas inte som att du vet. För det va faktist 2 veckor sen vi gjorde slut. Jag lägger inte ner mer tid på att svara på frågor om honom för det är&kommer inte bli vi igen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0