SVAR PÅ TAL

  2010-05-14 / 17:39:57 / /

är ni tillsammans igen :D ?
plus har börjat märkt att folk börjar skriva en massa taskiga kommentarer nu för tiden, va fan är det med folk? kan dom bara inte sluta upp och låta dig leva ditt liv. fuck blir så irriterad när folk lägger sig i, speciellt när det inte ens handlar om derass eget liv. dom vet ju fan inte hur du är i rl! aja gillar din blogg bruden! keep up! :D
Ja det är vi, haha jag tycker precis som du smarting :)

Är det inte dags att göra ett videoinlägg snart? ;)
Haha ingenting för mig egentligen. Men vem vet? Haha men förvänta er inget!!

Du leker så snäll på din blogg, men irl så är du största bitchen. Även om man inte känner dig, så ska man väl ändå vara snäll om dom inte gjort något speciellt taskigt? Så sluta vara så jävla bitchig ?!
Snäll och snäll vet jag inte om jag leker. Jag är bara mig själv ;) Sjlvklart ska man inte va dum mot någon oskylldig men jag är som jag är när man inte känner mig. Sorry men så är det !



Anonym

jag har länge undrat vart man kan köpa löshår billigt? vet du något bra ställe? :) och sen så har jag också undrat hur man får samma färg på löshåret och sitt riktiga hår. jag vill nämligen ha brunt löshår, men jag är blond, så då måste jag färga håret brunt, men vill inte att det ska bli olika nyanser liksom. snälla, svara på det här!! ps. din blogg är bäst!

2010-05-14 @ 18:10:22
Anonym

har du och elin hultman slutat umgåts eller? frågade henne men skulle fråga dig.. eller är det bara romina som gäller nu?

Älskar din blogg :)

2010-05-14 @ 19:35:27
Anonym

OMG ! YOU ARE SOOOOW ... Okey... eehhh

2010-05-14 @ 20:24:28
URL: http://Monkeysilje.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0